Followers

There was an error in this gadget

Friday, April 8, 2011





SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN MUHAMMAD SAW
PARA ISTERI, KAUM KELUARGA DAN SAHABAT HANDAI SEMUA

Alhamdulillah bersyukur kepada ALLAH SWT yang telah memberi kekuatan untuk Raihan Zaffya terus berkarya. Walau dengan susah payah dan berbagai dugaan terpaksa di lalui, akhirnya terlahirlah juga karya terbaru Raihan Zaffya yang berjudul MENANTI FAJAR SIDIK. Harapan tinggi Raihan Zaffya agar MFS akan mendapat sambutan hangat seperti novel sebelum ini, KASIH KE SYURGA. Semoga ia juga akan turut diulang cetak seperti KKS juga.

SINOPSIS

Mia Sakinah, tidak pernah menduga yang kegadisannya diragut ketika umurnya mencapai 19 tahun. Biarpun enggan, musibah yang datang terpaksa diterima. Ketentuan TUHAN memang tidak pernah terduga. Kehidupan biarpun pahit masih perlu diteruskan

Danny – Dia tercari-cari ‘jalan pulang’. Dia dihantui dosa-dosa lalunya. Kekotoran dalam diri harus dibersihkan. Dia memulakan kembara menjejak sekeping hati yang telah dilukai. Niatnya hanya satu, mahu memohon kemaafan. Dia juga mahu mengubah rasa benci menjadi sayang. Dia ingin mengembalikan harga diri yang telah tercalar. Dia juga rela melakukan apa sahaja agar niat baiknya terlaksana.
Dapatkah niat Mia Sakinah dan Danny bersatu. MENANTI FAJAR SIDIK jawapan kepada segala-galanya. Dapatkan di pasaran sekarang.




                                                                MY NEWBORN BABY

0 ulasan:

 
Copyright suara hati... 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .